Heerlijke stad - Reisverslag uit Emin Sinan Mahallesi, Turkije van Desley Kleinschmidt - WaarBenJij.nu Heerlijke stad - Reisverslag uit Emin Sinan Mahallesi, Turkije van Desley Kleinschmidt - WaarBenJij.nu

Heerlijke stad

Blijf op de hoogte en volg Desley

11 Juli 2013 | Turkije, Emin Sinan Mahallesi

Wat is Istanbul toch een heerlijke stad, lekker warm maar niet benauwd. ik begin dit stukje verder met de melding dat ik rond 31 juli al naar huis kom, precies op de helft. Het geld gaat er iets sneller doorheen dan ik gedacht had. Het valt me trouwens ook op dat die Turken totaal niet kunnen koken, dinsdagavond waren mijn chicken wings al driekwart zwart en gisteren ook weer aardig wat aangebrand eten gezien. gister de omgeving van het taksimplein bekeken en de Istiklal Caddesi afgelopen, wat een verschil met Sulthanamet is dat zeg. in de middag nog een boottourtje gedaan van 1,5 uur en toen was de dag al weer om.Morgen ga ik naar Boekarest, ben benieuwd. Groetjes Desley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Emin Sinan Mahallesi

Europa 2013

Backpackreis van Istanbul naar Nederland !

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2013

Heerlijke stad

09 Juli 2013

Istanbul

06 Juli 2013

Bijna !!!

16 Juni 2013

Laatste voorbereidingen
Desley

Actief sinds 06 Juni 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 3345

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Wintersport

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Europa 2013

Landen bezocht: