Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Desley Kleinschmidt - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Desley Kleinschmidt - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Desley

16 Juni 2013 | Nederland, Barendrecht

Morgen is het nog precies 3 weken voordat ik op stap ga. De eerste kriebels beginnen nu toch al wel te komen ! De laatste voorbereidingen kunnen dan ook beginnen. Ik heb me al aardig ingelezen over de toeristische activiteiten die mogelijk zijn in de regio.

Alle spullen die ik nodig heb, heb ik inmiddels al ingekocht, alleen nog maar wat spullen uitprinten en kopiëren en ik zou morgen al op reis kunnen.

Ik begin mijn trip uiteraard in Istanbul, de ontwikkelingen in die stad met betrekking tot de demonstraties tegen premier Erdogan houd ik dan ook zorgvuldig in de gaten.
Er is totaal geen aanleiding om Istanbul te mijden want welke dag zijn er op de hele wereld demonstraties, maar mocht het uit de hand lopen dan zullen we dan wel zien wat we daar tegen gaan doen.

Groetjes
Desley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Barendrecht

Europa 2013

Backpackreis van Istanbul naar Nederland !

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2013

Heerlijke stad

09 Juli 2013

Istanbul

06 Juli 2013

Bijna !!!

16 Juni 2013

Laatste voorbereidingen
Desley

Actief sinds 06 Juni 2013
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 3350

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Wintersport

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Europa 2013

Landen bezocht: